info@parfumuri-ceasuri.ro

BLOG


Având în vedere că, pentru livrarea de bunuri folosim serviciile companiilor externe, se poate întâmpla ca bunurile trimise de noi să nu vă fi ajuns în termenul anunțat.

Termenul de livrare este de maximum 6 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Dacă bunurile nu au fost livrate în termenul notificat, este necesar să ne contactați prin e-mail la: info@parfumuri-ceasuri.ro

Livrare prin GLS

- Pachetul poate fi urmărit online în sistemul companiei de curierat GLS aici - introduceți numărul de urmărire și faceți clic pe CĂUTAȚI

În cazul în care curierul nu vă găsește la adresa dată, coletul va fi depozitat în depozitul companiei GLS și veți primi informații despre starea coletului. Puteți solicita apoi repetarea livrării pe numărul de telefon 18 585 (7.30-18.00h)

Livrare prin Coletăria

Puteți verifica starea coletului online în sistemul coletaria.ro aici introducând numărul de urmărire al coletului și făcând clic pe CĂUTAȚI.


Dacă compania a pierdut coletul, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a vă putea trimite produsul din nou. Pierderea coletului va fi reclamată de compania noastră.


Dacă nu știți cum să procedați? Contactați-ne zilnic între orele 09.00-16.00 la numărul de telefon 0944 265 338, unde vă vom ajuta cu plăcere.


Abonați-vă la newsletter