info@parfumuri-ceasuri.ro

BLOG


 

Orice reclamație este tratată spre satisfacția clientului printr-un acord individual cu acesta și în conformitate cu legislația aplicabilă. Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile după primire pentru a identifica orice daune. Cumpărătorul este obligat să raporteze orice daune companiei noastre cât mai repede posibil. Nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de transportator. În temeiul modificării Codului civil nr. 150/2004, se oferă o garanție de 24 de luni pentru fiecare produs. Aceasta începe să decurgă în ziua livrării mărfurilor. În acest timp, toate defectele, deficiențele și lipsurile revendicate vor fi remediate gratuit. Nu suntem responsabili pentru uzura mărfurilor în folosite normal. Garanția acoperă doar defectele de fabricație.

Garanția nu acoperă defectele și deteriorarea bunurilor:
- dacă au apărut în legătură cu uzura normală,
- dacă s-au făcut intervenții, modificări sau reparații asupra bunurilor fără cunoștința vânzătorului, respectiv contrar instrucțiunilor sale,
- dacă mărfurile au fost utilizate contravenind instrucțiunilor lor sau în scopuri pentru care nu respectă parametrii lor tehnici sau pentru care nu sunt destinate sau prin neglijarea îngrijirii bunurilor
- dacă au fost cauzate de operarea într-un mediu nepotrivit și daune cauzate de operarea necorespunzătoare
- dacă au fost cauzate de o intervenție necalificată sau de o modificare a parametrilor.
- dacă mărfurile au fost deteriorate prin manipularea necorespunzătoare, manipularea neprofesionistă, sarcina excesivă, deteriorarea sau uzura mecanică sau depozitarea necorespunzătoare la cumpărător,
- dacă defectele au fost cauzate de o intervenție neprofesionistă, supratensiune în rețea sau descărcare electrostatică
- dacă defectele s-au datorat altor circumstanțe dincolo de controlul vânzătorului (în special cazuri de „forță majoră”, coroziune, apă agresivă, tratament necorespunzător etc.).

- defectele au fost cauzate de utilizarea care nu sunt standard
- utilizarea incorectă a produsului
- depozitare necorespunzătoare

 

Procedura de reclamații:

1.) orice reclamație trebuie raportată prin telefon, e-mail sau în scris

2.) vă vom oferi imediat informații despre metoda de returnare gratuită a mărfurilor prin compania Coletăria

3.) menționați motivul reclamației, adresa dvs. și dovada achiziționării bunurilor revendicate în magazinul nostru / factură /.

4.) De la Coletaria este necesar să solicitați o confirmare primirii coletului.

Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să trimiteți coletul prin alt transportator decât cel oferit de noi, nu vom achita plata pentru transport.
În cazul unei reclamații justificate, taxa de transport pentru trimiterea bunurilor înapoi către client este achitată de către magazin. Ne vom ocupa de reclamația dvs. cât mai repede posibil, nu mai târziu de 30 de zile de la primirea acesteia, adică preluarea mărfurilor de către compania noastră.

! Atenție: Bunurile returnate nu pot fi uzate, deteriorate sau altfel devalorizate. Vă rugăm să trimiteți mărfurile asigurate, deoarece nu suntem răspunzători pentru nici o pierdere în drum spre noi. Nu acceptăm returul trimis cu plata pentru transport la livrare. Dacă bunurile sunt deteriorate sau utilizate, rambursarea banilor poate fi refuzată.


Abonați-vă la newsletter