Soluționarea alternativă a litigiilor
- Stimați consumatori, dacă sunteți de părere că v-am încălcat drepturile sau nu sunteți mulțumiți de modul în care am tratat reclamația dvs., trimiteți-ne cererea de despăgubire la adresa noastră de e-mail: info@parfumuri-ceasuri.ro
- Dacă răspundem la această cerere într-un mod negativ sau nu răspundem la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia la adresa de e-mail specificată sau nu veți fi mulțumiți de soluția oferită de noi, atunci pe baza Legii Nr. 102/2014 și Legii nr. 391/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor, aveți dreptul la un mod alternativ (extrajudiciar) de soluționare a litigiilor.
- Puteți trimite propunerea în modul specificat în conformitate cu §12 din Legea 391/2015 Coll. Puteți utiliza formularul pentru a trimite o propunere, al cărei model este disponibil și pe site-ul ministerului corespunzător și al fiecărei entități SAL.
- Linkul pentru soluționarea alternativă a litigiilor poate fi găsit aici: https://anpc.ro/. Consumatorul are dreptul de a alege entitatea SAL la care dorește să apeleze.
- Adresa pentru depunerea cererilor în format electronic la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor este cabinet@anpc.ro.
- Entitatea SAL poate respinge propunerea consumatorului, de exemplu:
- dacă valoarea cuantificabilă a litigiului nu depășește XXX lei;
- dacă, în lumina tuturor circumstanțelor, este clar că soluționarea alternativă a litigiilor ar putea fi realizată numai cu un efort disproporționat și așa mai departe.
- Consumatorul poate depune o reclamație și prin intermediul platformei alternative de soluționare a litigiilor, care este disponibilă online la: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng = EN. Un consumator din UE poate depune aici o plângere împotriva unui comerciant din UE.
- Costurile asociate soluționării alternative a litigiului vor fi suportate de fiecare dintre părțile implicate separat, fără posibilitatea de despăgubire.