info@parfumuri-ceasuri.ro

BLOG


           1.  DISPOZIȚII GENERALE

  1. Toate bunurile oferite de noi sunt 100% originale.
    Prin executarea unei comenzi obligatorii, cumpărătorul confirmă că acceptă acești Termeni și condiții pentru livrarea bunurilor declarate de vânzător. Relația dintre cumpărător și vânzător este guvernată de acești Termeni și condiții, care sunt, de asemenea, obligatorii pentru ambele părți.

     

    1. COMANDA DE MĂRFURI

    Vă oferim posibilitatea de a cumpăra direct din confortul casei, unde puteți face cumpărături non-stop. Puteți comanda ușor și convenabil folosind coșul de cumpărături, telefonul, e-mailul sau în scris la adresa noastră. Obiectul contractului pot fi numai bunurile specificate în contractul de cumpărare - comandă. Ne angajăm să furnizăm clienților noștri numai bunuri în stare perfectă și în conformitate cu specificațiile sau proprietățile comune tipului de bunuri care respectă standardele, reglementările și ordonanțele în vigoare. Condiția pentru îndeplinirea valabilității comenzii dvs. electronice este completarea tuturor datelor și cerințelor necesare specificate în formularul de comandă. Comanda este, de asemenea, o ofertă de contract de cumpărare, în care contractul de cumpărare în sine este creat treptat până la livrarea de bunuri. Pentru încheierea contractului de cumpărare este necesară confirmarea formală a comenzii de către vânzător. Imaginile sunt doar ilustrative!

     

    1. CONFIRMAREA COMENZII

    Comanda este acceptată în termen de 24 de ore, vă vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail. În caz de ambiguitate, vă vom contacta pentru clarificare.

     

    1. METODA DE TRANSPORT

    Curierat Cargus

    Prețul transport: 20 lei.

    - produsul comandat este livrat prin intermediul serviciului de curierat Cargus

    - marfa va fi livrată în termen de 2-3 zile lucrătoare de la expedierea comenzii

    - în momentul expedierii, informațiile sunt trimise clientului pe e-mail

    Compania Cargus aduce o nouă opțiune de plată pentru un pachet cu plata ramburs, prin intermediul terminalelor de plată portabile care acceptă și carduri de plată fără contact.
    Avantaje:

    • Sporiți succesul livrării coletelor la prima încercare
    • Problema lipsei numerarului necesar nu va mai fi un obstacol pentru beneficiar
    • Siguranța destinatarului coletului va crește, destinatarul nu trebuie să pregătească în avans numerarul necesar
    • Clienții vor avea un confort și o flexibilitate sporită la preluarea pachetului
    • Sunt acceptate toate tipurile de carduri de plată, chiar și fără contact

     Ridicare personală

    GRATUIT
    Bunurile comandate pot fi ridicare și personal de la sediul magazinului în Šamorín, Slovacia. Mai multe informații în secțiunea Ridicare personală.

    Ridicare personală Coletăria
    Taxa de transport pentru serviciul Coletăria.ro este de 15 lei

    Punctele pick-up sunt operate de Coletăria. Acestea nu sunt magazinele sau sucursalele parfumuri-ceasuri.ro. Bunurile nu pot fi selectate sau testate la fața locului. Punctele pick-up servesc numai pentru ridicarea mărfurilor comandate pe site.

     

    1. MODALITATEA DE PLATĂ

    Plata ramburs - plata achitată la livrarea comenzii.

    Cardulde plată - după crearea comenzii, sunteți redirecționat către gateway-ul de plată securizat PayU, unde introduceți datele necesare. Dacă tranzacția este autorizată, plata se va face imediat. Susținem plăți securizate.

    În numerar - la ridicarea coletului la unul din punctele pick-up ale Coletăria.ro

     

    1. PERIOADA DE LIVRARE

    Timpul de livrare de la 1 la 5 zile lucrătoare. În cazul în care mărfurile nu sunt în stoc, vă vom contacta cât mai repede posibil.
    Timpul de expediere înseamnă că mărfurile vor părăsi depozitul nostru la data specificată. Timpul de livrare rezultat depinde apoi de metoda de transport (Coletăria, GLS, ...).

     

    1. OBLIGAȚIILE CLIENTULUI

    Clientul este informat prin e-mail despre expedierea coletului. Puteți aștepta coletul în termen de două (maximum trei) zile lucrătoare. În cazul ne-livrării comenzii în termen de patru zile lucrătoare, vă rugăm să ne contactați imediat prin e-mail la: info@parfumuri-ceasuri.ro.

    Clientul este obligat să preia bunurile comandate, în caz contrar - în cazul refuzului de a prelua bunurile comandate, cumpărătorul se obligă să plătească vânzătorului costul de returnare a bunurilor către vânzător în valoare de 20 lei.

     

    1. FACTURĂ ELECTRONICĂ

    Dovada plății comenzii se eliberează clientului sub forma unei facturi electronice. Factura electronică poate fi descărcată din atașamentul e-mailului în orice moment. Factura electronică poate fi de asemenea solicitată și prin adresa de e-mail info@parfumuri-ceasuri.ro

     

     

    1. RECLAMAȚII ȘI GARANȚIE

    Orice reclamație este tratată spre satisfacția clientului printr-un acord individual cu acesta și în conformitate cu legislația aplicabilă. Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile după primire pentru a identifica orice daune. Cumpărătorul este obligat să raporteze orice daune companiei noastre cât mai repede posibil. Nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate de transportator. În conformitate cu modificarea Codului civil nr. 150/2004, se oferă o garanție de 24 de luni pentru fiecare produs. Aceasta începe să decurgă în ziua primirii mărfurilor. În acest timp, toate defectele, deficiențele și lipsurile revendicate vor fi remediate gratuit. Garanția acoperă doar defectele de fabricație.

    Garanția nu acoperă defectele și deteriorarea bunurilor:
     - dacă au apărut în legătură cu uzura normală,
     - dacă s-au făcut intervenții, modificări sau reparații asupra bunurilor fără cunoștința vânzătorului, respectiv contrar instrucțiunilor sale,
     - dacă mărfurile au fost utilizate contravenind instrucțiunilor lor sau în scopuri pentru care nu respectă parametrii lor tehnici sau pentru care nu sunt destinate sau prin neglijarea îngrijirii bunurilor
     - dacă au fost cauzate de operarea într-un mediu nepotrivit și daune cauzate de operarea necorespunzătoare
     - dacă au fost cauzate de o intervenție necalificată sau de o modificare a parametrilor.
    - dacă mărfurile au fost deteriorate prin manipularea necorespunzătoare, manipularea neprofesionistă, sarcina excesivă, deteriorarea sau uzura mecanică sau depozitarea necorespunzătoare la cumpărător,
     - dacă defectele au fost cauzate de o intervenție neprofesională, supratensiune în rețea sau descărcare electrostatică
     - dacă defectele s-au datorat altor circumstanțe dincolo de controlul vânzătorului (în special cazuri de „forță majoră”, coroziune, apă agresivă, tratament necorespunzător etc.).

    - defecte cauzate de utilizarea care nu sunt standard
     - utilizarea incorectă a produsului
     - depozitare necorespunzătoare

    Procedura de reclamații:

    1.) informați-ne despre reclamație prin telefon, e-mail sau în scris

    2.) vă vom oferi imediat informații despre modalitatea de returnare a mărfurilor reclamate gratuit prin Coletăria.ro

    3.) menționați motivul reclamației, adresa dvs. și dovada cumpărării bunurilor revendicate în magazinul nostru / factură /.

    Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să trimiteți coletul printr-o altă companie de transport decât cea oferită de noi, nu vom achita plata pentru transport.
    În cazul unei reclamații justificate, taxa de transport pentru trimiterea bunurilor înapoi către client este achitată de către magazin.

    Vom procesa reclamația dvs. cât mai repede posibil, cel târziu în 30 de zile de la primire, adică preluarea mărfurilor de către compania noastră.

    ! Avertisment: Bunurile returnate în cazul retragerii din contract nu pot fi utilizate, deteriorate sau devalorizate în alt mod. Vă rugăm să trimiteți mărfurile asigurate, deoarece nu suntem răspunzători pentru nici o pierdere în drum spre noi. Nu acceptăm returul trimis cu plata pentru transport la livrare. Dacă bunurile sunt deteriorate sau utilizate, rambursarea banilor poate fi refuzată. Dacă bunurile au fost deja despachetate și utilizate, acestea nu pot fi returnate din motive igienice. În cazul în care consumatorul returnează bunurile comandate deteriorate, consumate parțial sau într-o stare care nu corespunde condiției în care au fost trimise de vânzător, ia la cunoștință faptul că, vânzătorul are dreptul la despăgubiri pentru prejudiciul cauzat din suma plătită de consumator pentru bunurile comandate sau i se poate refuza rambursarea totală a banilor.

    ! Nu sunt acceptate reclamații la produse cadou și alte bunuri ambalate pentru care cumpărătorul nu a plătit.

     

    1. ANULAREA COMENZII

    Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda fără a da motiv în orice moment prin e-mail sau telefonic înainte ca bunurile să fie expediate din magazin !

    În conformitate cu prevederile Legii nr. 102/2014 Coll., consumatorul are dreptul de a se retrage din contract timp de 14 zile calendaristice de la primirea mărfurilor fără a da un motiv. Perioada pentru rambursarea banilor este de până la 14 zile de la data livrării retragerii din contract.

    Consumatorul este obligat să trimită bunurile către vânzător în 14 zile de la data retragerii din contract. Mărfurile returnate trebuie să fie intacte, ambalate corespunzător în ambalajul original, cu folia de protecție intactă și neutilizate.

    Prin retragerea din contract, părțile contractante sunt obligate să-și returneze reciproc datoriile. Dacă consumatorul a preluat deja bunurile comandate, este obligat ca în cazul retragerii din contract să le returneze în ambalajul original nedeteriorat. 

    În conformitate cu § 3 alin. 1 scrisoare i) din Legea nr. 102/2014 privind protecția consumatorilor, citat: „Vânzătorul are obligația ca înainte ca consumatorul să încheie un contract la distanță sau un contract în afara spațiului comercial sau în cazul în care contractul se bazează pe o comandă a consumatorului și înainte ca acesta să trimită comanda, să notifice consumatorul într-un mod clar și ușor de înțeles în conformitate cu alineatul (2) sau acordul internațional al Republicii Slovace despre:
     i) faptul că, în cazul în care consumatorul se retrage din contract, va suporta costurile de returnare a bunurilor către vânzător în temeiul articolului 10 alin. 3 și, dacă se retrage din contractul la distanță, și costul returnării bunurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin poștă ",

    În conformitate cu § 10 alin. 3 din lege, cit.: „La retragerea din contract, consumatorul suportă doar costul returnării bunurilor către vânzător sau către persoana autorizată de vânzător să preia bunurile.

    1. MĂRFURILE NU SUNT ÎN STOC

    Dacă consumatorul a plătit comanda imediat după înregistrarea acesteia prin transfer bancar și bunurile comandate nu sunt în stoc, banii vor fi retrimiși în contul din care am primit plata în termen de 10 zile lucrătoare.

    1. PROPRIETARUL MĂRFURILOR

    Mărfurile rămân proprietatea companiei până la plata acestora de către cumpărător

    Garo & Co., Ltd.
    Sediul social: Bratislavská 64/76, Šamorín 931 01, Slovacia
    Nr. reg. com.: 47934841
    CIF: SK2024159324
    tel: 0944 265 338

    info@parfumuri-ceasuri.ro


Abonați-vă la newsletter